Zoekresultaten
-
Privacy
Privacyverklaring Transvision B.V.Versie 8.0 maart 2025InleidingTransvision B.V. (hierna Transvision) vindt het van essentieel belang dat de persoonlijke gegevens van haar klanten en relaties met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden verwerkt en beve...
https://www.valys.nl/privacy -
Ik wil graag iemand meenemen. Kan dat?
U kunt één begeleider gratis meenemen. Daarnaast kunt u nog maximaal twee reisgenoten meenemen, waarvoor wel betaald moet worden. U betaalt voor elke reisgenoot het gereduceerde tarief van € 0,277 per kilometer. Reisgenoten dienen wel a...
https://www.valys.nl/ik-wil-graag-iemand-meenemen-kan-dat -
Valys Begeleid
Wat is Valys Begeleid? Valys Begeleid biedt deur-tot-deur vervoer met taxi en trein (2e klasse) onder begeleiding. Valys Begeleid is er voor mensen die, naast taxi, ook met de trein willen en kunnen reizen, maar daarbij begeleiding nodig hebben. U reist d...
https://www.valys.nl/valys-begeleid -
Wat zijn de kosten per kilometer als mijn kilometerbudget op is?
Als uw kilometerbudget op is, betaalt u het commercieel tarief. Het commercieel tarief bedraagt €1,653 per kilometer.
https://www.valys.nl/wat-zijn-de-kosten-per-kilometer-als-mijn-kilometerbudget-op-is -
Prijs Valys basis
Het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) is opdrachtgever van Valys. Als Valyspashouder krijgt u jaarlijks een persoonlijk kilometerbudget (PKB). Binnen uw PKB reist u tegen een gesubsidieerd kilometertarief.In 2025 is het standaard PKB...
https://www.valys.nl/prijs-valys-basis -
Boeken
Houd er rekening mee dat er op dit moment tijdelijke maatregelen gelden ten aanzien van het moment waarop u uw Valysreis geboekt moet hebben. Meer informatie over deze maatregelen staat beschreven in dit nieuwsbericht. Het boeken van een reis met Valys ka...
https://www.valys.nl/boeken -
Persoonlijk Kilometerbudget en Eigen bijdrage Valys 2025
Hoogte PKB en eigen bijdrage Valys per 1 januari 2025Valyspashouders ontvangen jaarlijks een Persoonlijk Kilometerbudget (PKB). Binnen dit PKB kan een pashouder reizen tegen een vast bedrag per kilometer, dit is de eigen bijdrage. Per 1 januari wordt de h...
https://www.valys.nl/nieuwsarchief -
Reizen met Valys feestdagen '24
Reizen met Valys tijdens de feestdagen '24Het einde van 2024 nadert, dit betekent dat de feestdagen voor de deur staan. Net als andere jaren gelden er aangepaste reserveringstijden voor 24, 25 en 26 december en zijn er aangepaste reistijden op 31 dec...
https://www.valys.nl/reizen-met-valys-feestdagen-24 -
Hoe vraag ik een Hoog PKB aan?
Voor informatie over het Hoog Persoonlijk Kilometerbudget (HPKB) kunt u terecht op de website van HoogPKB. Indien u in aanmerking komt, kunt u hier digitaal een Hoog Persoonlijk Kilometerbudget aanvragen.
https://www.valys.nl/onderwerp3-faq4 -
Spamberichten
Beste Valyspashouder,Mogelijk heeft u eerder vandaag (1 oktober 2024) twee e-mailberichten ontvangen vanuit een e-mailadres met @transvision.nl erin. Deze twee e-mailberichten zijn spamberichten, wat betekent dat u de e-mailberichten het beste direct kunt...
https://www.valys.nl/spam -
Algemene Voorwaarden
Algemene VoorwaardenAlgemene voorwaarden van Transvision B.V., gevestigd te Gorinchem, kantoorhoudende te Capelle aan den IJssel betreffende de organisatie en het (laten) uitvoeren van bovenregionaal vervoer ten behoeve van personen met een mobiliteitsbep...
https://www.valys.nl/algemene-voorwaarden -
Hoe lang van tevoren kan ik een reis boeken?
LET OP: Er gelden tijdelijke maatregelen met betrekking tot de vooraanmeldtijd. U kunt uw reis het beste minimaal één dag van tevoren boeken. Als u uiterlijk de dag voor vertrek vóór 21.00 uur een taxi reserveert, zijn er geen...
https://www.valys.nl/hoe-lang-van-tevoren-kan-ik-een-reis-boeken -
Extra reistijd door wegafsluitingen
De komende tijd zijn er een aantal geplande wegafsluitingen op belangrijke snelwegen. Dit kan invloed hebben op uw Valys-reis. Onderstaand vindt u een overzicht van de afsluitingen.A15/N3 Donderdag 22 augustus 01:00 tot maandag 26 augustus 05:00 uur: Afsl...
https://www.valys.nl/extra-reistijd-door-wegafsluitingen -
Versoepeling maatregelen per 1 juli 2024
In dit bericht informeren wij u over de versoepelingen ten aanzien van het reserveren van uw Valys-reis. Deze versoepelingen gaan in per 1 juli 2024.De versoepelingenVanaf maandag 1 juli als volgt:Wilt u reizen op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag?R...
https://www.valys.nl/versoepeling-maatregelen -
Valys Basis reis boeken
Houd er rekening mee dat er op dit moment tijdelijke maatregelen gelden ten aanzien van het moment waarop u uw Valysreis geboekt moet hebben. Meer informatie over deze maatregelen staat beschreven in dit nieuwsbericht.Een reis boekenHet boeken van een rei...
https://www.valys.nl/valys-basis-reis-boeken -
Geen Valys-vervoer rondom Formule 1 in Zandvoort
Aankomend weekend (23, 24 en 25 augustus) vindt de Formule 1 plaats op het circuit van Zandvoort. We willen u graag informeren dat de regelgeving rondom de toegang tot Zandvoort dit jaar strenger is dan voorgaande jaren. Hierdoor is het voor Valys helaas...
https://www.valys.nl/geen-valys-vervoer-tijdens-formule-1-in-zandvoort -
Klachten
Klacht indienenKlachten over Valys kunt u indienen tot uiterlijk zes weken na de datum van de rit waarover uw klacht gaat. Klachten die niet tijdig binnen zijn, worden niet meer in behandeling genomen.Klachten kunnen op de volgende manieren worden ingedie...
https://www.valys.nl/klachten -
Hoe herken ik een Valys afschrijving op mijn bankrekening?
Valys wordt in opdracht van het ministerie van VWS uitgevoerd door Transvision b.v., op uw afschrijving ziet u daarom het volgende staan: Transvision B.V. is uitvoerder van Valys en incasseert deze factuur.
https://www.valys.nl/hoe-herken-ik-een-valys-afschrijving-op-mijn-bankrekening -
Gewijzigde ophaalinstructies Schiphol
Beste Valysreiziger, In dit bericht informeren wij u over de gewijzigde ophaallocatie op Schiphol per 1 augustus 2024.Uiterlijk 1 dag voor uw aankomst op Schiphol ontvangt u een SMS bericht op het bij ons bekende telefoonnummer. Via dit bericht delen wi...
https://www.valys.nl/gewijzigde-ophaalinstructies-schiphol -
Mag een e-bike mee in Valys?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een e-bike mee te nemen in Valys. We snappen dat dit vervelend is en leggen het daarom graag aan u uit.Een e-bike kan niet veilig vastgezet worden. Aan het veilig meenemen van bagage zijn eisen gesteld. Een e-bike voldo...
https://www.valys.nl/mag-een-e-bike-mee-in-valys -
Schriftelijk aanvragen
Schriftelijk een Valyspas aanvragenU kunt zowel digitaal als schriftelijk een nieuwe, persoonlijke Valyspas aanvragen. Een schriftelijk aanvraagformulier voor een Valyspas kunt u aanvragen op deze pagina. De kosten van een nieuwe Valyspas bedragen (eenmal...
https://www.valys.nl/schriftelijke-valyspasaanvraag -
Valys Reispas
Eén pas voor al uw reizenMet de Valys Reispas kunt u gebruikmaken van zowel Valys-vervoer als het reguliere openbaar vervoer in Nederland. Deze pas combineert de functionaliteiten van een persoonlijke OV-chipkaart met uw Valyspas. Zo heeft u no...
https://www.valys.nl/valys-reispas -
Ik maak gebruik van een loopfiets als hulpmiddel, kan ik deze meenemen met Valys?
Ja, als u mag de loopfiets via het Wmo-loket (gemeente) heeft gekregen, dan mag deze mee met Valys. Dat komt omdat we zeker weten dat de loopfiets veilig kan worden vastgezet en dat de loopfiets niet kan beschadigen.Heeft u de loopfiets niet via het Wmo-l...
https://www.valys.nl/ik-maak-gebruik-van-een-loopfiets-als-hulpmiddel-kan-ik-deze-meenemen-met -
Reizen met Valys tijdens de feestdagen
Reizen met Valys tijdens de feestdagenHet einde van 2023 nadert, dit betekent dat de feestdagen voor de deur staan. Net als andere jaren gelden er aangepaste reserveringstijden voor 24, 25 en 26 december en zijn er aangepaste reistijden op 31 december en...
https://www.valys.nl/reizen-met-valys-tijdens-de-feestdagen -
Eigen bijdrage Valys per 1 januari 2024
Eigen bijdrage Valys per 1 januari 2024Valyspashouders ontvangen jaarlijks een Persoonlijk Kilometerbudget (PKB). Binnen dit PKB kan een pashouder reizen tegen een vast bedrag per kilometer, dit is de eigen bijdrage. In 2024 wordt de eigen bijdrage, in op...
https://www.valys.nl/nieuwsarchief -
Valys Vrij
Wat is Valys Vrij?Valys Vrij is vervoer van deur tot deur met taxi en trein, waarbij u zelfstandig met de trein reist. Valys Vrij is bedoeld voor Valyspashouders die zelfstandig met de trein kunnen reizen en hiermee voldoende ervaring hebben. Indien u op...
https://www.valys.nl/valys-vrij -
Digitaal aanvragen
Een digitale Valyspasaanvraag is sneller en voordeliger dan een schriftelijke aanvraag.Digitaal een Valyspas aanvragenEen nieuwe Valyspas, welke (volledig) digitaal is aangevraagd, kost slechts €3,40 i.p.v. €6,80 en heeft een doorlooptijd van 8...
https://www.valys.nl/digitale-valyspasaanvraag -
Bagage en hulpmiddelen
BagageTijdens uw Valysreizen mag u ook bagage meenemen, maar aan de hoeveelheid is wel een beperking gesteld: maximaal twee stuks handbagage en een koffer!De handbagage kent een maximum formaat van 55l x 35b x 25h cm. Voor een koffer geldt een maximum gew...
https://www.valys.nl/bagage-en-hulpmiddelen -
Wijzigen en annuleren
Het kan zijn dat u door omstandigheden een Valysreis moet annuleren. Tot één uur vóór de gewenste vertrektijd kan dat kosteloos. Als een reis binnen een uur voor de gewenste vertrektijd wordt geannuleerd, dient u rekening te ho...
https://www.valys.nl/wijzigen-en-annuleren -
Ketenreis boeken
Houd er rekening mee dat er op dit moment tijdelijke maatregelen gelden ten aanzien van het moment waarop u uw Valysreis geboekt moet hebben. Meer informatie over deze maatregelen staat beschreven in dit nieuwsbericht.Het boeken van een reis met Valys Beg...
https://www.valys.nl/ketenreis-boeken -
Kom ik in aanmerking?
Om met Valys te kunnen reizen, heeft u eerst een persoonlijke Valyspas nodig.U kunt deze eenvoudig digitaal of schriftelijk aanvragen. U komt in aanmerking voor een Valyspas als u minimaal één van de volgende (bewijs)documenten heeft:bewijs...
https://www.valys.nl/aanvragen-valyspas -
Wat is Vita Mobiliteit?
Met Vita Mobiliteit boekt u eenvoudig online uw Valys reis, evenals reizen voor ziekenvervoer en reguliere taxi's. De app maakt het digitaal boeken van Valys reizen makkelijker dan ooit. Daarnaast ontvangt u via Vita Mobiliteit ook altijd live update...
https://www.valys.nl/wat-is-vita-mobiliteit -
Kan ik meerdere accounts voor Mijn Valys aanmaken op hetzelfde e-mailadres, bijvoorbeeld voor mijn partner, familielid of vriend?
Nee, het is helaas niet mogelijk om meerdere accounts aan te maken op één e-mailadres. U dient een uniek e-mailadres te gebruiken bij registratie.
https://www.valys.nl/kan-ik-meerdere-accounts-voor-mijn-valys-aanmaken-op-hetzelfde-e-mailadres -
Wanneer kan ik reizen met Valys?
U kunt met Valys tussen 6.00 uur 's ochtends en 1.00 uur 's nachts reizen. Uw reis mag nooit na 1.00 uur ’s nachts eindigen. U moet voor dit tijdstip op uw bestemming aankomen.
https://www.valys.nl/wanneer-kan-ik-reizen-met-valys -
Hoe lang duurt het voordat ik mijn Valyspas in huis heb?
Als er geen bijzonderheden zijn met de aanvraag en alle gevraagde documenten zijn meegestuurd, dan heeft u binnen 2 weken uw Valyspas in huis. Heeft u uw pas digitaal aangevraagd op www.pasaanvraag.nl? Dan heeft u binnen 8 werkdagen uw Valyspas in huis.
https://www.valys.nl/hoe-lang-duurt-het-voordat-ik-mijn-valyspas-in-huis-heb -
Hoe weet ik of ik in aanmerking kom voor een Valyspas?
Om met Valys te kunnen reizen heeft u een Valyspas nodig. U komt in aanmerking voor een pas als u één van de volgende documenten heeft:een bewijs van de gemeente dat u recht heeft op Wmo-vervoer (zoals bijvoorbeeld een Regiotaxipas);een bewi...
https://www.valys.nl/hoe-weet-ik-of-ik-in-aanmerking-kom-voor-een-valyspas -
Wat moet ik doen als ik mijn Valyspas ben kwijtgeraakt?
Als u uw Valyspas bent kwijtgeraakt, kunt u contact opnemen met de Klantenservice op telefoonnummer 0900- 9630. U krijgt dan z.s.m. een nieuwe pas toegestuurd.
https://www.valys.nl/wat-moet-ik-doen-als-ik-mijn-valyspas-ben-kwijtgeraakt -
Hoe vraag ik een Valyspas aan
U kunt een Valyspas aanvragen via het digitale formulier of hier een papieren aanmeldformulier opvragen. Op het formulier vindt u alle gegevens die nodig zijn voor het aanvragen van een Valyspas. Een Valyspas kost €6,80. Een nieuwe Valyspas welke dig...
https://www.valys.nl/veelgestelde-vragen -
Wanneer krijg ik een reisbevestiging?
Er wordt alleen een reisbevestiging verstuurd per e-mail wanneer uw e-mailadres bekend is bij Valys en u hiervoor expliciet toestemming heeft gegeven. Heeft u geen bevestiging ontvangen, maar wilt u dit wel, neem dan contact op met de klantenservice van V...
https://www.valys.nl/hoe-vraag-ik-een-valyspas-aan -
Ik moet op een bepaalde tijd ergens zijn. Kunt u dat garanderen?
Als u op een vast tijdstip ergens wilt zijn voor een huwelijk, sollicitatie, begrafenis of crematie, dan kunt u een reis met gegarandeerde aankomsttijd boeken. U dient dit bij het boeken van uw reis aan te geven. Wij zorgen dan dat u op tijd aankomt. Let...
https://www.valys.nl/ik-moet-op-een-bepaalde-tijd-ergens-zijn-kunt-u-dat-garanderen -
Wat mag ik aan hulpmiddelen en bagage meenemen?
U mag maximaal twee hulpmiddelen meenemen, zoals een scootmobiel, een niet-opvouwbare rolstoel of een rollator. Daarnaast mag u ook 2 stuks handbagage en 1 koffer meenemen. De handbagage kent een maximum formaat van 55 x 35 x 25 cm (lengte x breedte x hoo...
https://www.valys.nl/wat-mag-ik-aan-hulpmiddelen-en-bagage-meenemen -
Wat als de taxi niet op tijd komt?
Het kan gebeuren dat door omstandigheden de taxi niet op tijd komt. Neemt u in dat geval direct contact op met Valys via 0900-9630. Zij gaan proberen een vervangende taxi voor u te regelen. Indien de taxi een half uur later dan de toegestane marge van 15...
https://www.valys.nl/wat-als-de-taxi-niet-op-tijd-komt -
Hoe geef ik wijziging van mijn woonadres of andere persoonlijke gegevens door?
U kunt op uw persoonlijke pagina op valys.nl uw gegevens aanpassen. Ook kunt u wijzigingen telefonisch doorgeven op 0900 – 9630 (gebruikelijke belkosten). De klantenservice is bereikbaar van 09.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's middags,...
https://www.valys.nl/hoe-geef-ik-wijziging-van-mijn-woonadres-of-andere-persoonlijke-gegevens -
Mag de taxi ook andere reizigers meenemen?
Valys is gecombineerd vervoer. Als dit zo uitkomt dan kan de taxi ook andere reizigers meenemen.
https://www.valys.nl/mag-de-taxi-ook-andere-reizigers-meenemen -
Hoe betaal ik voor Valys?
U betaalt nooit in de taxi! De reiskosten voor u en uw reisgenoten worden automatisch afgeschreven van uw rekening. Bij het aanvragen van de Valyspas vragen wij u daarvoor een machtiging te ondertekenen. U heeft er verder geen omkijken naar. U krijgt een...
https://www.valys.nl/hoe-betaal-ik-voor-valys -
Hoe lang is mijn Valyspas geldig?
Uw Valyspas is onbeperkt geldig. U hoeft uw pas dus niet te vernieuwen. Op een Valys Reispas staat een einddatum vermeld, maar dat is uitsluitend voor de persoonlijke OV-chipkaart.
https://www.valys.nl/hoe-lang-is-mijn-valyspas-geldig -
Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Valys vergeten. Hoe los ik dit op?
Ga naar het inlogscherm van Mijn Valys en klik op de link “Wachtwoord vergeten”. Vul uw e-mailadres in. U ontvangt een verificatiecode in uw inbox. Met deze verificatiecode kunt daarna een nieuw wachtwoord instellen.
https://www.valys.nl/ik-ben-mijn-wachtwoord-voor-mijn-valys-vergeten-hoe-los-ik-dit-op -
Ik heb een reis geboekt in Mijn Valys, maar ik heb geen ritbevestiging ontvangen. Hoe kan dat?
Er wordt alleen een ritbevestiging verstuurd per e-mail wanneer uw e-mailadres bekend is bij Valys en u hiervoor expliciet toestemming heeft gegeven. Heeft u geen ritbevestiging ontvangen, maar wilt u dit wel, neem dan contact op met de klantenservice van...
https://www.valys.nl/ik-heb-een-reis-geboekt-in-mijn-valys-maar-ik-heb-geen-ritbevestiging -
Betalen
U betaalt nooit (direct) in de taxi of in de trein! De (Valys)reiskosten voor u en uw reisgenoten worden automatisch afgeschreven van uw rekening. Bij het aanvragen van de Valyspas tekent u daarvoor eenmalig een doorlopende SEPA-machtiging, zodat het bedr...
https://www.valys.nl/betalen -
Ketenreizen
Valys Ketenreizen is (begeleid) reizen met de taxi en met de trein. U wordt met de taxi opgehaald op het vertrekadres naar een treinstation gebracht, vervolgens reist u met de trein naar een station bij uw bestemmingsadres en als laatste wordt u met de ta...
https://www.valys.nl/ketenreizen -
Valys Basis
Met Valys Basis krijgt u voor een gesubsidieerd tarief gecombineerd taxivervoer van deur naar deur. Valys Basis is er voor sociaal-recreatieve uitstapjes buiten uw regio. U kunt Valys gebruiken als u verder reist dan 5 OV-zones en/of 25km vanaf uw woonadr...
https://www.valys.nl/valys-basis -
Homepage
Valys is er voor reizigers met een mobiliteitsbeperking die sociaal-recreatieve uitstapjes buiten de eigen regio willen maken. Op familiebezoek of een dagje erop uit? Voor de korte afstanden is er in veel plaatsen een lokaal of regionaal vervoerssysteem,...
https://www.valys.nl -
Nieuwsbrief
U kunt zich via dit formulier inschrijven op onze digitale nieuwsbrief.
https://www.valys.nl/nieuwsbrief -
Hoe boek ik een Valysreis?
Het makkelijkst en snelst boekt u een Valysreis via VITA, uw persoonlijke pagina van Valys. Nadat u een account heeft aangemaakt, kunt u 24 uur per dag uw ritten inzien, boeken en wijzigen. U kunt boekingen ook telefonisch doorgeven op 0900-9630 (gebruike...
https://www.valys.nl/veelgestelde-vragen/2 -
Informatiebrochure Valys
Bekijk hier onze uitgebreide digitale informatiebrochure Valys!Informatiebrochure Valys 2024
https://www.valys.nl/informatiebrochure-valys -
Mag ik (huis)dieren meenemen bij Valys?
Het is bij Valys toegestaan om een SOHO- of hulphond mee te nemen. Daarnaast is het toegestaan om kleine huisdieren, die op schoot of in een mandje kunnen zitten, mee te nemen. Grotere huisdieren zijn niet toegestaan.
https://www.valys.nl/onderwerpx-faqx -
Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens bij Valys?
U kunt op VITA uw (persoons)gegevens aanpassen. Ook kunt u wijzigingen telefonisch doorgeven op 0900-9630 (gebruikelijke belkosten). De klantenservice is bereikbaar van 09.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's middags, van maandag t/m vrijdag.
https://www.valys.nl/onderwerp2-faq3 -
Contactgegevens
U kunt de Valys Klantenservice bereiken op telefoonnummer 0900 - 9630. De Klantenservice is bereikbaar van 09.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's middags, van maandag t/m vrijdag.Heeft u vragen over Valys?Schrijf naar:Valys Klantenservice P...
https://www.valys.nl/contactgegevens -
Aanvraagformulier documenten
Deze pagina is met opzet leeg omdat de website deze overschrijft.Alle content die hier instaat is dus niet zichtbaar.
https://www.valys.nl/aanvraagformulier -
Contactformulier
Deze pagina is leeg omdat de website deze overschrijft.NIET VERWIJDEREN! Als deze pagina wordt verwijderd zal de contact pagina niet meer werken!
https://www.valys.nl/contact/contactformulier -
Valys Ketenreizen
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec sit amet aliquet nunc. Curabitur suscipit ullamcorper massa ut mattis. Cras dapibus diam a blandit tristique. Donec rutrum in eros a feugiat. Ut pellentesque et nisi ac interdum. Nullam condim...
https://www.valys.nl/valys-ketenreizen -
Disclaimer
Via deze website stellen wij informatie beschikbaar over de diensten van Valys. Wij besteden er de uiterste zorg aan om u als bezoeker voortdurend te voorzien van actuele, juiste en volledige informatie. Onjuistheden kunnen echter voorkomen. Transvision i...
https://www.valys.nl/disclaimer