Houd er rekening mee dat er op dit moment tijdelijke maatregelen gelden ten aanzien van het moment waarop u uw Valysreis geboekt moet hebben. Meer informatie over deze maatregelen staat beschreven in dit nieuwsbericht.


Het boeken van een reis met Valys kan telefonisch tussen 6.00 uur 's ochtends en 1.00 uur 's nachts. Het nummer van de boekingscentrale is 0900 - 9630. U kunt uw reis ook 24/7 online boeken op Vita Mobiliteit.


Digitale telefoonassistent

Wanneer u telefonisch contact opneemt met Valys, krijgt u eerst onze digitale telefoonassistent, Fenna, aan de lijn. Fenna helpt u bij het beantwoorden van vragen over uw geboekte rit of brengt u in contact met de juiste medewerker. Zo zorgen wij ervoor dat uw vragen snel en efficiënt worden behandeld en dat u de best mogelijke service ontvangt.

Keuzemenu Valys

Aankomsttijd van de taxi

Zorg bij het plannen van uw Valysreis voor voldoende speling. De taxi mag 15 minuten voor tot 15 minuten na de afgesproken ophaaltijd komen. In de meeste gevallen zal de taxi tijdens uw Valysreis ook nog andere personen meenemen. Hierdoor kan en mag de reis maximaal anderhalf keer zo lang duren als een rechtstreekse taxirit. Het aantal kilometers waarmee wordt gerekend, wordt echter bepaald aan de hand van de kortste route. U betaalt dus niets extra voor omrijden. Wilt u tijdens de spits reizen, houd dan rekening met eventuele files.


Gegarandeerde aankomsttijd

Soms wilt u zeker weten dat u ergens op tijd bent, bijv. voor een huwelijk, sollicitatie, begrafenis of crematie. Als u dit meldt, dan zorgen wij dat u tijdig op uw bestemming aankomt. Deze Valysreis met gegarandeerde aankomsttijd kan uitsluitend met Valys Basis geboekt worden. Voor Valys Begeleid en Valys Vrij geldt enkel een gegarandeerde aankomsttijd op het treinstation.